Trainings- en keepersmaterialen seizoen 2019 / 2020

26-8 Nieuws

We zijn aan het einde van de zomervakantie en de tijd is aangebroken jullie nader te informeren omtrent het ophalen van de materialen voor het komende hockeyseizoen. Afgelopen weken is er weer hard gewerkt om het materiaal en de materiaalruimte gereed te maken voor het nieuwe hockeyseizoen 2019/20!


Ophalen trainingsmaterialen seizoen 2019/2020

(Note: deze oproep geldt niet voor de meisjes en jongens E & F teams, hockeyschool en Funcky hockey !!)


Op de volgende dagen kan het trainingsmateriaal ten behoeve van een team door de trainer of coach worden opgehaald:

Woensdag 28 augustus tussen 19:00 en 21:00 uur

Vrijdag 30 augustus tussen 19:00 en 20:30 uur

Maandag 2 september tussen 19:00 en 20:00uur

Woensdag 4 september tussen 19:00 en 20:00 uur


De trainingsmaterialen die door de club ter beschikking worden gesteld bestaan standaard uit:

1 ballentas

50 hockeyballen

20 pionnen

8 trainingshesjes

2 strafcorner maskers


Note : de sleutelcilinders van de lockers zijn vervangen door cijfersloten, bij het ophalen van het materiaal krijg je een trainingslocker voor het team toegewezen en een unieke cijfercode.


Borg


In samenspraak met het bestuur is vastgesteld dat ook voor seizoen 2019 - 2020 voor de standaard trainingsmaterialen een borg gevraagd wordt van 125 euro per team.

Deze borg is als volgt opgebouwd:

Trainingsmaterialen € 75

2 strafcornermaskers € 50

(extra maskers mogelijk, extra borg € 25 per masker, max 4 maskers per team)

(vervangingswaarde complete trainingstas excl. Maskers € 225)


Bij inlevering van de complete set geleende materialen aan het einde van het seizoen wordt, als alle materialen compleet, in goede staat en tijdig ingeleverd worden, de borg in zijn geheel geretourneerd.

De borg verloopt per jaar. En kan niet blijven staan voor het daarop volgende seizoen!


Bij het ophalen van de trainingsmaterialen dient er direct contant/ gepast de borg te worden voldaan. Geen Borg = geen materiaal!


Materiaal met oude sponsor ABN AMRO


Met ingang van dit seizoen hebben we een nieuwe hoofdsponsor: Rabobank. Het dringende verzoek alle kratjes, tassen, hesjes, bidons met ABN-AMRO uitingen die door de club zijn verstrekt inleveren/omruilen. Het is niet meer toegestaan de producten met ABN-AMRO uitingen te gebruiken.


Extra trainingsmaterialen


Om een training nog intensiever, specifieker, leuker, uitdagender etc.. te maken zijn diverse materialen beschikbaar die voor een training kunnen worden geleend. Denk hierbij aan trappetjes, hoepels, strafcornertafel, knotshockey etc. Wil je wat voor de training reserveren/lenen? Stuur dan een mailtje naar [email protected] of loop even binnen tijdens het wekelijkse materiaal uurtje.


Keeperstassen


Voor de keeperstassen hebben we ervoor gekozen vooralsnog geen borg te rekenen. Wel is het zo dat de vaste keeper of de coach, wanneer een team geen vaste keeper heeft, verantwoordelijk is voor het beschikbaar gestelde materiaal. Mocht er materiaal ontbreken of kapot gaan door onzorgvuldig gebruik zullen de kosten worden verhaald op de keeper of de coach/team.

Indicatie kosten complete keeperstas;

E-F keeperstas € 495

C-D keeperstas € 1050

A-B keeperstas € 1450

Senior keeperstas € 1550

A1 / D1 / H1 keeperstas € 2250

Note : vervangingkosten lege keeperstas; € 95


Training en keepersmaterialen zijn eigendom van de club en worden uitgeleend aan haar leden. Het is in het belang van ons allemaal dat er zuinig met het ter beschikking gestelde materiaal wordt omgesprongen. De betaalde borg dekt niet de vervangingswaarde van het geleende materiaal!


In het geval dat er meer ballen, hesjes, pionnen of strafcorner maskers gewenst zijn is dit in overleg mogelijk, hiervoor zal een aanvullende borg worden gevraagd.


Keeperstassen opslag


Nieuw per dit seizoen is dat we de keepersruimte hebben omgebouwd en daardoor heeft ieder team nu zijn eigen vak gekregen waar de keeperstas per team kan worden opgeslagen. De keeperslockers in de gangen zijn hiermee komen te vervallen. Gelieve geen keeperstassen in de gangen onbeheerd te laten liggen.


Note: om ongewenst leengedrag te voorkomen adviseren we de keepers de ruimte altijd weer af te sluiten, de tas in het juiste vak te plaatsen en de keeperstas te voorzien van een slotje op de rits.



Mocht er iets zijn met het materiaal dan graag voordat e.e.a. onherstelbaar is beschadigd contact met ons opnemen. Preventief en tijdig onderhoud komt de levensduur van het materiaal alleen maar ten goede! (Note : gelieve geen Duck tape op de materialen te gebruiken omdat Duck tape de materialen vaak onnodig extra beschadigd)


@ vaste keeper : Is je tas al compleet? Heb je contact met ons gehad? Zo niet mail ons even voor een afspraak! [email protected]


Woensdag 28 augustus of 4 september tussen 19:00 en 21:00 uur kunnen de keepersmaterialen van die teams die nog geen vaste keeper hebben door de coach van het team worden opgehaald, dit geldt ook voor de jongste jeugd E-8 en E-6 tallen. Kan je niet op een van deze data? Neem dan contact met ons op voor een afspraak op een ander moment: [email protected] .


Heeft u nog vragen dan kunt u met ons contact opnemen via [email protected] of langskomen op het wekelijkse materiaaluurtje welke vanaf woensdag 28 augustus elke woensdag van 19:00 tot 20:00 uur plaats vindt in de materiaalruimte.


Via deze weg wensen wij jullie een sportief en gezellig hockeyseizoen!


Met sportieve groet,


Jenneke Vis & Ed van den Hout

Materiaal Commissie DMHC